måndag 17 oktober 2011

Prao - Dag 1

Jag praoar på Österport i Ystad, och följer med Estet - Musik.
Stor skola med många elever, dock bara att fråga om vart korridoren ligger.
Ingemar (lärare) mötte upp mig, vi gick in till hans arbetsrum och jag fick schema, och vi snackade lite, därefter visade han mig var elevernas arbetsrum är, replokal, studio osv.
Sedan presenterade han mig för några elever som jag skulle hänga med under dagarna.
Första lektionen började 09.40, med Ensemble med körsång (MUSENS0) Där spelade eleverna låten Oh boy med Miss Li, jag spelade gitarr med.
Därefter var det lunch, och sista lektionen blev Engelska.
Åkte hem med två tjejer från klassen med tåget.
Tyckte att det var en helt okej dag, och väldigt trevliga människor jag fick lära känna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar